Karjera



AB „LTG Cargo“ – didžiausios Baltijos šalyse geležinkelių grupės „Lietuvos geležinkeliai“ krovinių vežimo bendrovė, kurioje dirba daugiau kaip 2 tūkst. darbuotojų. Patikimas ir konkurencingas krovinių pervežimo paslaugas bendrovė teikia Azijoje ir Europoje, šiuo metu atsinaujinanti bendrovė valdo vieną moderniausių riedmenų parkų regione.

Projektų koordinatorius (-ė)

Operatyvinio valdymo departamentas

Atitikties ir veiklos efektyvumo skyrius

Aprašymas

  • Vadovauti manevravimo paslaugų efektyvinimo projektui
  • Ruošti ataskaitas susijusias su vykdomų pokyčių eiga bei nauda, taip pat daryti apibendrintus pristatymus ir mokymus
  • Koordinuoti bei analizuoti paslaugų vykdymo procesus
  • Skaičiuoti ekonomines naudas, rengti kaštų naudos analizes
  • Aktyviai prisidėti prie procesų optimizavimo paieškų bei pokyčių
  • Nuolatos bendrauti su susijusiais verslo vienetais

Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas
  • Verslo procesų išmanymas
  • Ekonominis mąstymas
  • Pokyčių įgyvendinimo organizavimo patirtis būtų didelis privalumas
  • Geležinkelių verslo išmanymas būtų didelis privalumas
  • Anglų kalba, rusų kalba privalumas
  • Puikūs komunikaciniai įgūdžiai
  • Microsoft Office darbo kompiuteriu įgūdžiai
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas būtų privalumas

Mes siūlome

  • Dirbti vienoje didžiausių strateginę reikšmę turinčioje šalies bendrovių
  • Dinamišką darbą pokyčių laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo
  • Profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, saviraiškos galimybes
  • Karjerą ambicingiems ir motyvuotiems
  • Galimybę nemokamai keliauti bendrovės traukiniais visoje Lietuvoje
  • Papildomą savanoriškąjį sveikatos draudimą
  • Mėnesinį darbo užmokestį neatskaičius mokesčių nuo 1800 EUR (darbo užmokestis priklauso nuo turimos darbo patirties, žinių ir kompetencijų)

Galioja iki

2020-12-10

Darbo laikas

Visa darbo diena

Darbo sutartis

Neterminuota

Darbo vieta

Vilnius

C19SAUG