Karjera



„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) - yra didžiausia Baltijos šalyse geležinkelių grupė, savo veiklą vystanti trimis pagrindinėmis kryptimis: krovinių ir keleivių vežimas geležinkeliais, viešosios geležinkelių infrastruktūros valdymas, priežiūra ir plėtra. LTG grupė yra vienas svarbiausių darbdavių šalyje – įmonėse dirba apie 10 tūkst. darbuotojų.

Verslo kontrolierius (-ė)

Bendrovės administracija

Planavimo ir valdymo apskaitos centras

Aprašymas

Planavimo ir valdymo apskaitos centras atsakingas už LG Grupės ir verslo/funkcinių  vienetų valdymo apskaitą bei atskaitomybę, duomenų architektūrą bei jų surinkimą, veiklos analizę bei kontrolę

  • Koordinuoti centralizuotos finansų funkcijos klausimus su kuruojamu veiklos/funkciniu vienetu (toliau – VV)
  • Organizuoti valdymo atskaitomybę vidaus ir išorės poreikiams
  • Organizuoti VV verslo analizės ir kontrolės procesus
  • Teikti siūlymus bei veiksmų planus VV veiklos nuokrypiams pašalinti; kontroliuoti veiksmų planų vykdymą
  • Organizuoti VV valdymo apskaitos architektūros periodinį tikrinimą bei teikti siūlymus dėl valdymo apskaitos architektūros koregavimo
  • Organizuoti VV ilgalaikio ir trumpalaikio planavimo procesus bei užtikrinti biudžeto vykdymo kontrolę
  • Organizuoti VV investicijų ar kitus verslo plėtros vertinimus
  • Įgyvendinti VV analitikos poreikius
  • Užtikrinti funkcijos bei komandos procesų efektyvumą, analizuoti, inicijuoti ir diegti naujus sprendimus
  • Užtikrinti efektyvų komandos žmogiškųjų resursų valdymą, ugdymą ir motyvavimą
  • Užtikrinti sklandų pokyčių ir komunikacijos valdymą

Reikalavimai

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas ekonomikos, finansų, audito, verslo vadybos srityse
  • Ne mažesnė kaip 1 metų vadovavimo patirtis
  • Ne mažesnė kaip 3 metų darbo patirtis verslo/finansų analizės ar audito srityse
  • Puikūs analitinio ir strateginio mąstymo, gebėjimo sisteminti ir apibendrinti informaciją, valdyti didelius informacijos kiekius įgūdžiai
  • Įmonės veiklos, ilgalaikio ir trumpalaikio planavimo procesų išmanymas
  • Apskaitos procesų išmanymas
  • IFRS pagrindai
  • Gebėjimas dirbti dinamiškoje aplinkoje ir mobilizuoti komandą, siekiant užsibrėžtų tikslų
  • Puikūs darbo su kompiuterinėmis bendrosios paskirties (MS Office) programomis įgūdžiai, išskirtiniai darbo su MS Excel gebėjimai
  • Gebėjimas dirbti specialiomis, Bendrovėje naudojamomis kompiuterinėmis programomis vartotojo lygiu
  • Puikūs komunikavimo ir prezentaciniai gebėjimai
  • Puikūs planavimo ir organizavimo įgūdžiai
  • Sklandi lietuvių kalba, geras anglų kalbos mokėjimas

Mes siūlome

  • Dirbti vienoje didžiausių strateginę reikšmę turinčioje šalies bendrovių
  • Dinamišką darbą pokyčių laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo
  • Profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, saviraiškos galimybes
  • Karjerą ambicingiems ir motyvuotiems
  • Galimybę nemokamai keliauti bendrovės traukiniais visoje Lietuvoje
  • Papildomą savanoriškąjį sveikatos draudimą
  • Mėnesinį darbo užmokestį neatskaičius mokesčių nuo 2370 iki 3645 EUR (darbo užmokestis priklauso nuo turimos darbo patirties, žinių ir kompetencijų)

Galioja iki

2021-03-31

Darbo laikas

Visa darbo diena

Darbo sutartis

Neterminuota

Darbo vieta

Vilnius