Karjera



„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) yra didžiausios Baltijos šalių geležinkelių grupės kontroliuojančioji bendrovė. LTG yra atsakinga už visų grupės įmonių valdymą. LTG grupė, kurioje dirba apie 9 tūkst. žmonių, siekia tapti regiono mobilumo lydere ir kurti didžiausią įmanomą vertę akcininkui – Lietuvos žmonėms. LTG grupę sudaro pagrindinės dukterinės bendrovės „LTG Infra“, „LTG Cargo“, „LTG Link“, GTC. Grupė yra vienas svarbiausių darbdavių šalyje.

Planavimo ir valdymo apskaitos centras analitikas (-ė)

Bendrovės administracija

Planavimo ir valdymo apskaitos centras

Aprašymas

  • Rengti  priskirto verslo/funkcinio vieneto ir/arba Grupės veiklos ataskaitas vadovybei, atlikti nuokrypių analizes ir veiksmų planus jiems pašalinti
  • Koordinuoti priskirto verslo/funkcinio vieneto integruotų verslo planų rengimą, juos konsoliduoti, analizuoti ir suteikti pagalbą verslo/funkcinio vieneto ir/arba Grupės vadovybei interpretuojant finansines, kiekybines bei veiksmų sąsajas
  • Dalyvauti priskirto verslo/funkcinio vieneto ir/arba Grupės ilgalaikės strategijos rengimo/atnaujinimo procese
  • Vykdyti priskirto verslo/funkcinio vieneto veiklos efektyvumo analizę
  • Vertinti priskirto verslo/funkcinio vieneto investicijas bei projektus, naudojantis NPV bei DCF metodais, ir teikti įžvalgas
  • Analizuoti priskirto verslo/funkcinio vieneto paslaugų pelningumus bei nagrinėti sąnaudų priskyrimo pagrįstumą, teikti siūlymus dėl sąnaudų priskyrimo ir valdymo apskaitos architektūros koregavimo
  • Dalyvauti planavimo, valdymo apskaitos ir atskaitomybės procesų tobulinimo projektuose bei veiklos planavimui ir valdymo apskaitai naudojamų informacinių sistemų diegime

Reikalavimai

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas ekonomikos, finansų, audito, verslo vadybos srityse
  • Ne mažiau 3 metų darbo patirtis finansų ar audito srityje (veiklos planavimo, analizės ir konsolidavimo patirtis būtų privalumas)
  • Puikūs analitinio mąstymo, gebėjimo suprasti ir apibendrinti įgūdžiai
  • Puikūs darbo pagrindinėmis MS Office (Microsoft Word, Excel, PowerPoint) programomis įgūdžiai
  • Darbo komandoje įgūdžiai, gebėjimas dirbti dinamiškoje aplinkoje
  • Veiklos procesų, finansinio planavimo, rodiklių ir ekonominės analizės išmanymas ir patirtis
  • Patirtis verslo/funkcinio vienetų jungimo/konsolidavimo srityje – būtų privalumas
  • Iniciatyvumas, puikūs planavimo ir organizavimo įgūdžiai
  • Sklandi lietuvių kalba, anglų kalbos mokėjimas

Mes siūlome

  • Dirbti vienoje didžiausių strateginę reikšmę turinčioje šalies bendrovių
  • Dinamišką darbą pokyčių laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo
  • Profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, saviraiškos galimybes
  • Karjerą ambicingiems ir motyvuotiems
  • Galimybę nemokamai keliauti bendrovės traukiniais visoje Lietuvoje
  • Papildomą savanoriškąjį sveikatos draudimą
  • Mėnesinį darbo užmokestį neatskaičius mokesčių nuo 1890 iki 2910 EUR (darbo užmokestis priklauso nuo turimos darbo patirties, žinių ir kompetencijų)

Galioja iki

2021-05-05

Darbo laikas

Visa darbo diena

Darbo sutartis

Neterminuota

Darbo vieta

Vilnius