Karjera



„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) yra didžiausios Baltijos šalių geležinkelių grupės kontroliuojančioji bendrovė. LTG yra atsakinga už visų grupės įmonių valdymą. LTG grupė, kurioje dirba apie 9 tūkst. žmonių, siekia tapti regiono mobilumo lydere ir kurti didžiausią įmanomą vertę akcininkui – Lietuvos žmonėms. LTG grupę sudaro pagrindinės dukterinės bendrovės „LTG Infra“, „LTG Cargo“, „LTG Link“, GTC. Grupė yra vienas svarbiausių darbdavių šalyje.

Pokyčių valdymo partneris (-ė) – CMO (terminuota sutartis)

Bendrovės administracija

Pokyčių ir projektų valdymas

Aprašymas

Pagrindiniai padalinio uždaviniai diegti pokyčių ir projektų valdymą, metodus ir įrankius visoje LTG įmonių grupėje bei užtikrinti Transformacijos projektų įgyvendinimą.

Pokyčių valdymo partnerio (-ės) vaidmuo organizacijoje yra užtikrinti, kad pokyčių iniciatyvos pasiektų tikslą didinant darbuotojų prisitaikymo pokyčiams lygį bei įgyvendinamų naujovių naudojimą. Pokyčių valdymo partneris (-ė) koncentruosis į žmogiškąją pokyčio valdymo dalį įskaitant pokyčius verslo procesuose, sistemose ir technologijose, darbo vaidmenyse ir organizacinėje struktūroje.

  • Organizacijos pokyčių bendrovės ir projektiniame lygmenyse analizavimas ir vertinimas
  • Bendradarbiavimas su priskirtais įmonės struktūriniais padaliniais ir jų konsultavimas bei ugdymas
  • Nuolatinė komunikacija su pokyčius įgyvendinančiais vadovais, rekomendacijų dėl pokyčių įgyvendinimo teikimas
  • Pokyčių valdymo planų sudarymas bei valdymas skirtinguose organizacijos lygmenyse
  • Pokyčių komunikacijos kūrimas, taikymas ir valdymas
  • Pokyčių valdymo projektuose planavimas ir įgyvendinimo koordinavimas remiantis bendrovės pokyčių ir projektų valdymo metodikomis, suplanuotų veiksmų įgyvendinimo koordinavimas, pokyčių komunikacijos valdymas, pokyčių bei valdymo veiksmų atspindėjimas projekto dokumentacijoje
  • Vidinių mokymų pokyčių įtakojamiems vadovams ir darbuotojams, darbinių sesijų organizavimas ir vedimas, mokymų medžiagos ruošimas, pokyčių valdymo metodikos žinių ir įgūdžių sklaida organizacijoje
  • Profesionalumo, atviros naujovėms ir atsakingą požiūrį skatinančios darbo kultūros formavimas

Reikalavimai

  • Sėkminga pokyčių valdymo darbo patirtis pokyčių įgyvendinime,  apimančiame daugumą įmonės padalinių
  • Puikūs komunikavimo bei aktyvaus klausymo įgūdžiai
  • Gebėjimas įtikinti bei įrodyti pokyčių kuriamą naudą
  • Problemų sprendimo ir problemų priežasčių identifikavimo įgūdžiai
  • Puikūs analitiniai, planavimo ir struktūravimo įgūdžiai
  • Pokyčių ir projektų valdymo metodikų, įrankių išmanymas ir taikymo patirtis
  • Puikūs darbo pagrindinėmis MS Office programomis įgūdžiai
  • Aukštasis išsilavinimas
  • Sklandi lietuvių kalba, geras anglų kalbos mokėjimas
  • Ne mažesnė nei 2 metų darbo didelėje įmonėje patirtis (dalyvavimas pokyčių planavime ir valdyme privalumas)

Mes siūlome

  • Dirbti vienoje didžiausių strateginę reikšmę turinčioje šalies bendrovių
  • Dinamišką darbą pokyčių laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo
  • Profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, saviraiškos galimybes
  • Karjerą ambicingiems ir motyvuotiems
  • Galimybę nemokamai keliauti bendrovės traukiniais visoje Lietuvoje
  • Papildomą savanoriškąjį sveikatos draudimą
  • Mėnesinį darbo užmokestį neatskaičius mokesčių nuo 1980 iki 3045 EUR (darbo užmokestis priklauso nuo turimos darbo patirties, žinių ir kompetencijų)

Galioja iki

2021-10-08

Darbo laikas

Visa darbo diena

Darbo sutartis

Terminuota darbo sutartis

Darbo vieta

Vilnius

C19PROJ