Karjera



„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) yra didžiausios Baltijos šalių geležinkelių grupės kontroliuojančioji bendrovė. LTG yra atsakinga už visų grupės įmonių valdymą. LTG grupė, kurioje dirba apie 9 tūkst. žmonių, siekia tapti regiono mobilumo lydere ir kurti didžiausią įmanomą vertę akcininkui – Lietuvos žmonėms. LTG grupę sudaro pagrindinės dukterinės bendrovės „LTG Infra“, „LTG Cargo“, „LTG Link“, GTC. Grupė yra vienas svarbiausių darbdavių šalyje.

Vyr. specialistas (-ė) - HR Operacijų palaikymas

Bendrovės administracija

HR

Aprašymas

 Ieškome naujo komandos nario(-ės): iniciatyvaus, atviro naujovėms, norinčio (-ios) nuolat tobulėti bei svajojančio kurti „kažką savo“, siekiant aukščiausios vertės HR paslaugų, teikiamų LTG darbuotojams. 

Jei HR veikloje / operacijose jautiesi kaip žuvis vandenyje ir norėtum investuoti savo laiką į HR operacijų / paslaugų valdymo “užkulisius”; jei nebijai laužyti nusistovėjusių praktikų, sugebi įžvelgti galimybes kurti kitokį HR departamentą ir siūlyti kitaip organizuoti HR paslaugas; jei nori prisidėti prie naujai kuriamo HR paslaugų koncepto, gali būti, kad ieškome būtent tavęs!

Aprašymas

  • Žinių bazių, skirtų HR Operacijoms ir LTG įmonių grupės darbuotojams palaikymas ir vystymas
  • Aktyvus dalyvavimas HR procesų, darbų organizavimo ir paslaugų tobulinimo procesuose
  • Aktyvus dalyvavimas sistemų ir procesų transformaciniuose projektuose (konsultavimas, medžiagos rengimas, testavimas ir pan.)
  • HR duomenų ir prieigų prie jų valdymas
  • HR Operacijų kokybės rodiklių nustatymas ir matavimo metodikos kūrimas bei įgyvendinimas
  • HR paslaugų suteikimas LTG Grupės darbuotojams, užtikrinant aukštą jų kokybę
  • Glaudus bendradarbiavimas su HR kolegomis bei LTG Grupės padaliniais

Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas (vadybos, personalo valdymo ir pan. srityse)
  • Ne mažiau nei 1 metų patirtis panašiose užduotyse (HR srityje – būtų didelis privalumas)
  • Analitinis mąstymas, gebėjimas apdoroti ir sisteminti didelį informacijos bei duomenų kiekį, daryti išvadas ir teikti siūlymus
  • HR jautrios informacijos valdymo ypatumų suvokimas bei etiškumo principų laikymasis
  • Gebėjimas būti pavyzdžiu bei autoritetu kolegoms
  • Orientacija į nuolatinį atliekamo darbo tobulinimą, pokyčių inicijavimą ir naujovių diegimą
  • Orientacija į klientą, organizuotumas, kruopštumas, iniciatyvumas ir puikūs komunikavimo įgūdžiai
  • Operatyvumas, atsparumas stresui, lankstumas
  • Domėjimasis inovacijomis ir technologiniais sprendimais ir noras dirbti su jais
  • Sklandi lietuvių kalba bei anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu nei B2 lygiu
  • Puikūs darbo pagrindinėmis MS Office programomis įgūdžiai
  • Patirtis su paslaugų / operacijų valdymo sistemomis būtų privalumas

Mes siūlome

  • Dirbti vienoje didžiausių strateginę reikšmę turinčioje šalies bendrovių
  • Dinamišką darbą pokyčių laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo
  • Profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, saviraiškos galimybes
  • Karjeros galimybes ambicingiems ir motyvuotiems
  • Nemokamas keliones bendrovės traukiniais visoje Lietuvoje
  • Galimybę dirbti nuotoliniu būdu
  • Papildomą savanoriškąjį sveikatos draudimą
  • Mėnesinį darbo užmokestį neatskaičius mokesčių nuo 1475 iki 2270 EUR (darbo užmokestis priklauso nuo turimos darbo patirties, žinių ir kompetencijų)

Galioja iki

2021-10-03

Darbo laikas

Visa darbo diena

Darbo vieta

Vilnius

D18TVA