Karjera



AB „LG Cargo“ – didžiausios Baltijos šalyse geležinkelių grupės „Lietuvos geležinkeliai“ krovinių vežimo bendrovė, kurioje dirba daugiau kaip 2 tūkst. darbuotojų. Patikimas ir konkurencingas krovinių pervežimo paslaugas bendrovė teikia Azijoje ir Europoje, šiuo metu atsinaujinanti bendrovė valdo vieną moderniausių riedmenų parkų regione.

Strategijos ir pokyčių valdymo projektų vadovas (-ė)

Korporatyvinės veiklos departamentas

Strategijos ir pokyčių valdymo skyrius

Aprašymas

  • Dalyvauti LG Cargo strateginių tikslų formavime ir detalizavime
  • Vadovauti veiklos pokyčių projektams
  • Analizuoti veiklos rezultatus ir modelius, teikti pasiūlymus veiklos tobulinimui
  • Vertinti investicinių projektų atitikimą Bendrovės strategijai
  • Glaudžiai dirbti ir bendradarbiauti su kitais Bendrovės padaliniais

Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas ekonomikos, finansų, verslo administravimo ar teisės srityje
  • Ne mažesnė nei 3 metų sėkminga darbo patirtis pokyčių, projektų valdymo srityje
  • Patirtis analizuojant ir gerinant procesus (privalumas)
  • Pokyčių valdymo principų išmanymas ir patirtis juos taikant
  • Puikūs komunikavimo įgūdžiai
  • Sklandi lietuvių kalba, geras anglų ir rusų kalbos mokėjimas
  • Puikūs MS Office darbo kompiuteriu įgūdžiai
  • Darbo patirtis verslo konsultacijų srityje būtų didelis privalumas

Mes siūlome

  • Dirbti vienoje didžiausių strateginę reikšmę turinčioje šalies bendrovių
  • Dinamišką darbą pokyčių laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo
  • Profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, saviraiškos galimybes
  • Karjerą ambicingiems ir motyvuotiems
  • Galimybę nemokamai keliauti bendrovės traukiniais visoje Lietuvoje
  • Papildomą savanoriškąjį sveikatos draudimą
  • Mėnesinį darbo užmokestį neatskaičius mokesčių nuo 1800 EUR (darbo užmokestis priklauso nuo turimos darbo patirties, žinių ir kompetencijų)

Galioja iki

2020-04-12

Darbo laikas

Visa darbo diena

Darbo sutartis

Neterminuota

Darbo vieta

Vilnius