Karjera



AB „Lietuvos geležinkeliai" (LG) yra didžiausia Baltijos šalyse geležinkelių grupė, savo veiklą vystanti trimis pagrindinėmis kryptimis: krovinių ir keleivių vežimas geležinkeliais, viešosios geležinkelių infrastruktūros valdymas, priežiūra ir plėtra. LG grupė yra vienas svarbiausių darbdavių šalyje – įmonėse dirba apie 10 tūkst. darbuotojų.

IT pagalbos specialistas (-ė) Vilniuje

Informacinių technologijų centras "LG Digital"

IT eksploatacijos skyrius

Aprašymas

  • Pagalbos LG grupės darbuotojams teikimas ir konsultavimas bendrais IT klausimais
  • Užklausų sprendimas kompiuterių priežiūros srityje ir mobilių įrenginių naudojimo klausimais
  • Prisijungimų darbuotojams kūrimas bei koordinavimas
  • IT incidentų registravimas ir valdymas
  • Nuolatinis procesų tobulinimas ir kasdieninių procesų efektyvinimas

Reikalavimai

  • Aukštesnysis / aukštasis išsilavinimas IT srityje (gali būti paskutinių kursų studentas)
  • Darbo IT pagalbos centre (angl. IT Help/Service desk) patirtis yra privalumas
  • Komunikabilumas, gebėjimas greitai spręsti iškilusias problemas, atsparumas stresui
  • Iniciatyvumas, noras tobulėti ir savarankiškumas
  • Puikūs lietuvių kalbos įgūdžiai žodžiu ir raštu, anglų/rusų kalbų žinojimas yra privalumas
  • Windows, Android ir iOS platformų išmanymas
  • ITIL sertifikatas – privalumas

Mes siūlome

  • Tapti vienos didžiausių Lietuvos bendrovių komandos dalimi
  • Dinamišką darbą pokyčių laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo
  • Profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, dalyvavimą įvairių projektų įgyvendinime, saviraiškos galimybes
  • Darbo aplinką, kurioje vertinamas profesionalumas ir suteikiama erdvė kūrybiškumui bei iniciatyvoms
  • Galimybė dirbti pamaininiu grafiku
  • Mėnesinį darbo užmokestį neatskaičius mokesčių nuo 1 035 EUR (darbo užmokestis priklauso nuo turimos darbo patirties, žinių ir kompetencijų)

Galioja iki

2019-11-07

Darbo vieta

Vilnius