Karjera



AB „Lietuvos geležinkeliai" (LG) yra didžiausia Baltijos šalyse geležinkelių grupė, savo veiklą vystanti trimis pagrindinėmis kryptimis: krovinių ir keleivių vežimas geležinkeliais, viešosios geležinkelių infrastruktūros valdymas, priežiūra ir plėtra. LG grupė yra vienas svarbiausių darbdavių šalyje – įmonėse dirba apie 10 tūkst. darbuotojų.

Priežiūros vykdymo pogrupio vadovas (-ė)

Turto valdymo paslaugų centras

Turto eksploatavimo skyrius

Aprašymas

  • Organizuoti ir kontroliuoti kasdieninę pogrupio veiklą, užtikrinti funkcijų tinkamą vykdymą, iškeltų tikslų įgyvendinimą
  • Gamybinių ir administracinių pastatų, šildymo, kondicionavimo ir vėdinimo sistemų, elektros, dujų ir vandentiekio vidinių bei lauko tinklų, automobilinių kelių ir aikštelių, tvorų priežiūros ir remonto vykdymo organizavimas ir užtikrinimas
  • Pastatų, patalpų, teritorijos valymo, gerbūvio priežiūros darbų organizavimas ir kontrolė
  • Naujos statybos, rekonstrukcijos, kapitalinių rangos darbų kasdieninė kontrolė, priėmimas
  • Baldų, buitinės technikos priežiūra, administracinių darbo vietų ir/arba bendro naudojimo patalpų paruošimas, įrengimo ir perkraustymo organizavimas
  • Bendravimas su klientais, užduočių valdymas, gedimų ir avarijų padarinių šalinimo organizavimas
  • Užtikrinti paslaugų/prekių sutarčių administravimą, sutartinių įsipareigojimų vykdymo ir kokybės kontrolę
  • Užtikrinti veiklos administravimą, ataskaitų rengimą, efektyvų resursų valdymą
  • Pogrupio procesų rengimas, koregavimas, optimizavimas, įgyvendinimo koordinavimas ir kontrolė
  • Motyvuoti ir ugdyti komandą, formuoti tinkamus darbo kultūros principus

Reikalavimai

  • Aukštasis universitetinis (fizinių arba technologijos mokslų) išsilavinimas
  • Ne mažesnė kaip 2 metų panašaus darbo vadovavimo patirtis
  • Raštvedybos taisyklių ir viešųjų pirkimų įstatymo išmanymas
  • Sklandi lietuvių kalba, geras užsienio kalbos (anglų) mokėjimas
  • Puikūs darbo MS Office programomis įgūdžiai
  • Lyderystė, iniciatyvumas, strateginis, analitinis mąstymas, orientacija į rezultatus, organizuotumas
  • Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje
  • Mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas
  • Gebėjimas dirbti dinamiškoje aplinkoje, siekiant užsibrėžtų tikslų

Mes siūlome

  • Tapti vienos didžiausių bendrovių komandos dalimi
  • Dinamišką darbą pokyčių laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo
  • Profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, dalyvavimą įvairių projektų įgyvendinime, saviraiškos galimybes
  • Komandos atmosferą, asmeninį ir profesinį tobulėjimą, mokymus ir kvalifikacijos kėlimą
  • Mėnesinį darbo užmokestį neatskaičius mokesčių nuo 1660 EUR (darbo užmokestis priklauso nuo turimos darbo patirties, žinių ir kompetencijų)

Galioja iki

2019-11-30

Darbo vieta

Sutartinė