Karjera



AB „LTG Infra“ – didžiausios Baltijos šalyse geležinkelių grupės „Lietuvos geležinkeliai“ infrastruktūros valdymo bendrovė, kuri prižiūri ir atsako už šalies viešosios geležinkelio infrastruktūros kokybę. Bendrovė teikia paslaugas krovinių ir keleivių vežėjams, plėtoja didžiausią Baltijos šalyse „Rail Baltica“ projektą, inicijuoja ir vykdo kitus strateginės svarbos tarptautinius projektus, tuo pačiu kurdama naujus geležinkelio saugumo, greičio ir pralaidumo standartus regione.

Projekto vadovų komandos vadovas (-ė)

Projektų valdymas

Projektų įgyvendinimas

Aprašymas

Projektų įgyvendinimo komanda ieško patyrusių ir iššūkių nebijančių projektų valdymo profesionalų. Prisidėjimo reikia įgyvendinant ambicingus elektrifikacijos ir naujų kelių statybos tikslus. Darbo pobūdis – vadovavimas projekto vadovų komandai.

Darbo aprašymas:

  • Metodinė ir praktinė pagalba projekto vadovams vykdant geležinkelio infrastruktūros statybos techninės veiklos ar konsultacinių paslaugų įgyvendinimo bei sutartinių įsipareigojimų kontrolę (t.y. tiekėjų (projektuotojų, rangovų ir t.t.) sutarčių apimčių, biudžetų ir terminų valdymas), užtikrinant, kad statinys būtų statomas pagal statinio projektą, laikantis sutarties sąlygų ir teisės aktų reikalavimų
  • Sklandaus projekto įgyvendinimo darbo grupės darbo organizavimas
  • Komandos (per)formavimas ir / arba profesinis ugdymas
  • Komandą įtraukiančios ir buriančios bei profesionalų ir atsakingą požiūrį skatinančios darbo kultūros formavimas
  • Bendrovės interesų atstovavimas institucijose, kiek tai yra susiję su vykdomais projektais
  • Tiekėjų teikiamų projekto dokumentų, siūlomų techninių sprendinių derinimo procesų koordinavimas
  • Projekto vadovų komandai priskirtų projektų darbų ir medžiagų prognozių, eigos ataskaitų, pirkimų planų, laiko grafikų ir kitų projekto dokumentų rengimo organizavimas
  • Projektų įgyvendinimo metu nustatytų neatitikčių, pakeitimų, rizikų ir išmoktų pamokų vertinimas
  • Projektų įgyvendinimo metu įsigyto / sukurto turto įvedimo į eksploataciją koordinavimas

Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas (statybos inžinerijos arba statybų technologijų studijų krypties išsilavinimas laikomas privalumu)
  • Bent 5 metų inžinerinių projektų (kelių, oro uostų (aerodromų) arba kitų transporto statinių), 110 kV ir aukštesnės įtampos elektros linijų statybos, rekonstrukcijos) įgyvendinimo patirtis
  • Patirtis valdant geležinkelio infrastruktūros modernizavimo projektus būtų laikoma privalumu
  • Patirtis taikant FIDIC sutarčių sąlygas laikoma privalumu
  • Gebėjimas sklandžiai dirbti MS 365 paketu, informacinėmis sistemomis
  • Geras viešųjų pirkimų proceso išmanymas
  • Darbo su Europos finansavimą kuruojančiomis organizacijomis patirtis laikoma privalumu
  • Skaitmeninės statybos išmanymas laikomas privalumu
  • Lyderystė, komunikabilumas, darbo laiko planavimo ir derybų aiškiai išreikšti įgūdžiai

Mes siūlome

  • Dirbti vienoje didžiausių strateginę reikšmę turinčioje šalies bendrovių
  • Dinamišką darbą pokyčių laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo
  • Profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, saviraiškos galimybes
  • Karjerą ambicingiems ir motyvuotiems
  • Galimybę nemokamai keliauti bendrovės traukiniais visoje Lietuvoje
  • Galimybę dirbti nuotoliniu būdu
  • Papildomą savanoriškąjį sveikatos draudimą
  • Mėnesinį darbo užmokestį neatskaičius mokesčių nuo 2260 iki 3475 EUR (darbo užmokestis priklauso nuo turimos darbo patirties, žinių ir kompetencijų)

Galioja iki

2021-07-12

Darbo vieta

Kaunas

C20PROJ