Karjera



AB „Lietuvos geležinkeliai" – didžiausia Lietuvos transporto sektoriaus įmonė ir viena moderniausių geležinkelio įmonių visoje Rytų ir Centrinėje Europoje. Bendrovės grupėje dirba apie 10 tūkst. darbuotojų.

Korporatyvinių reikalų skyriaus ekpertas (-ė)

Geležinkelių infrastruktūros direkcija

Korporatyvinės veiklos departamentas

Aprašymas

  • analizuoti Geležinkelių infrastruktūros direkcijos funkcijas, procesus, atsakomybes ir teikti pasiūlymus dėl jų optimizavimo;
  • užtikrinti Direkcijos vidaus veiklą reglamentuojančių dokumentų atitiktį nustatytiems reikalavimams ir rezultatų pasiekimą;
  • rengti dokumentus, ataskaitas ir prezentacijas susijusius su Direkcijos veikla;
  • organizuoti ir vykdyti Direkcijos vidinę komunikaciją tarp departamentų, regionų;
  • organizuoti pasitarimus bei susitikimus susijusius su Direkcijos bei departamento veikla.

Reikalavimai

  • ne mažesnė kaip 3 metų darbo patirtis didelėse organizacijose administravimo, procesų, teisės aktų analizės arba jų rengimo srityse;
  • aukštasis išsilavinimas (pageidautina verslo administravimo, teisės, ekonomikos, finansų srityje);
  • procesų valdymo (LEAN) metodų išmanymas - privalumas;
  • Iniciatyvumas, atsakomybė ir gebėjimas dirbti komandoje;
  • puikūs bendravimo ir komunikavimo įgūdžiai;
  • analitinis mąstymas, veiklos planavimo, organizavimo ir valdymo įgūdžiai, orientacija į rezultatą;
  • sklandi lietuvių kalba, geras anglų, vokiečių, prancūzų arba rusų kalbų mokėjimas;
  • puikūs MS Office darbo kompiuteriu įgūdžiai.

Mes siūlome

  • tapti vienos didžiausių bendrovių komandos dalimi;
  • dinamišką darbą pokyčių laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo;
  • profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, dalyvavimą įvairių projektų įgyvendinime, saviraiškos galimybes;
  • komandos atmosferą, asmeninį ir profesinį tobulėjimą, mokymus ir kvalifikacijos kėlimą.

Galioja iki

2019-02-10

Darbo sutartis

Terminuota sutartis (2 m.)

Darbo vieta

Vilnius