Karjera



AB „Lietuvos geležinkeliai" – didžiausia Lietuvos transporto sektoriaus įmonė ir viena moderniausių geležinkelio įmonių visoje Rytų ir Centrinėje Europoje. Bendrovės grupėje dirba apie 10 tūkst. darbuotojų.

Klientų informacijos centro vadybininkas (-ė)

Keleivių vežimo direkcija

Verslo vystymo ir rinkodaros departamentas

Aprašymas

  • Teikti informaciją keleiviams telefonu
  • Aptarnauti klientus stoties informacijos centre
  • Rezervuoti tarptautinio susisiekimo bilietus
  • Reaguoti į klientų poreikius ir lūkesčius
  • Nuolat analizuoti bei gerinti aptarnavimo kultūrą
  • Valdyti įeinančius skambučius

Reikalavimai

  • Ne mažiau kaip 1 metų sėkminga patirtis klientų aptarnavimo srityje
  • Sklandi lietuvių kalba, puikus anglų ir rusų kalbų mokėjimas
  • Orientacija į klientą, organizuotumas, kūrybiškumas ir iniciatyva
  • Puikūs komunikavimo įgūdžiai
  • Darbo komandoje įgūdžiai, gebėjimas dirbti dinamiškoje aplinkoje
  • Puikūs darbo pagrindinėmis MS Office programomis įgūdžiai

Mes siūlome

  • Tapti vienos didžiausių bendrovių komandos dalimi
  • Dinamišką darbą pokyčių laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo
  • Profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, dalyvavimą įvairių projektų įgyvendinime, saviraiškos galimybes
  • Komandos atmosferą, asmeninį ir profesinį tobulėjimą, mokymus ir kvalifikacijos kėlimą

Galioja iki

2019-07-12

Darbo vieta

Geležinkelio g. 16, Vilnius