Karjera



AB „Lietuvos geležinkeliai" (LG) yra didžiausia Baltijos šalyse geležinkelių grupė, savo veiklą vystanti trimis pagrindinėmis kryptimis: krovinių ir keleivių vežimas geležinkeliais, viešosios geležinkelių infrastruktūros valdymas, priežiūra ir plėtra. LG grupė yra vienas svarbiausių darbdavių šalyje – įmonėse dirba apie 10 tūkst. darbuotojų.

Dokumentų administravimo grupės vadovas (-ė)

Bendrovės administracija

Veiklos organizavimo skyrius

Aprašymas

  • Užtikrinti efektyvų ir kokybišką grupės veiklos planavimą, pavaldžių darbuotojų darbo organizavimą ir kontrolę, sprendimų priėmimą padalinio darbo organizavimo ir personalo valdymo klausimais
  • Kontroliuoti ir užtikrinti tinkamą dokumentų registravimą Bendrovės ir grupės įmonės dokumentų valdymo sistemose
  • Vertinti ir analizuoti Dokumentų administravimo procesų efektyvumą, inicijuoti jų tobulinimą bei savalaikį įgyvendinimą
  • Konsultuoti Bendrovės darbuotojus dokumentų administravimo bei registravimo DVS klausimais
  • Rengti Bendrovės vidaus teisės aktus, dalyvauti kitų Bendrovės padalinių teisės aktų rengime, priskirtais Bendrovės projektais, jų įgyvendinimu ar šių dokumentų atitikimu Lietuvos Respublikos teisės aktams
  • Vykdyti atrankas bei pavaldžių darbuotojų veiklos vertinimą
  • Skatinti darbuotojų įgūdžių tobulinimą bei užtikrinti jų motyvavimą siekiant užsibrėžtų tikslų
  • Pagal priskirtą kompetenciją užtikrinti struktūrinio padalinio darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos, aplinkosaugos bei eismo saugos reikalavimų vykdymą
  • Vykdyti kitus, tiesioginio vadovo pavedimus, kiek tai susiję su vykdoma funkcija ir kompetencija

Reikalavimai

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas (vadybos, verslo administravimo ar socialinių mokslų srityje prioritetas
  • Ne mažesnė kaip 2 metų vadovaujamo darbo patirtis bei 1 metų patirtis administravimo srityje
  • Puikus dokumentų valdymą, raštvedybos reikalavimus bei archyvavimą reglamentuojančių teisės aktų išmanymas ir taikymas
  • Darbo su dokumentų valdymo sistema patirtis (privalumas)
  • Orientacija į klientą, darbo proceso valdymas ir vertinimas, problemų sprendimas, rezultatų siekimas ir iniciatyvumas
  • Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo bei komandas darbą, motyvuoti narius efektyviai veiklai
  • Puikūs komunikavimo žodžiu ir raštu įgūdžiai
  • Gebėjimas valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, rengti išvadas
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office)
  • Sklandi lietuvių kalba, anglų kalbos mokėjimas

Mes siūlome

  • Dirbti vienoje didžiausių strateginę reikšmę turinčioje šalies bendrovių
  • Dinamišką darbą pokyčių laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo
  • Profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, saviraiškos galimybes
  • Karjerą ambicingiems ir motyvuotiems
  • Galimybę nemokamai keliauti bendrovės traukiniais visoje Lietuvoje
  • Papildomą savanoriškąjį sveikatos draudimą
  • Mėnesinį darbo užmokestį neatskaičius mokesčių nuo 1070 EUR (darbo užmokestis priklauso nuo turimos darbo patirties, žinių ir kompetencijų)

     


Galioja iki

2019-09-18

Darbo vieta

Vilnius